Thursday, March 24, 2011

Padah Tidak Bersenam,,,


Pada hari Rabu, bersamaan 23/3/2011...

Semuanya berlaku sekelip mata..Apa yang terjadi dirancang..Tanpa sengaja tapi semuanya berakhir dengan dipenuhi peluh,sunburn,kulit tan,sengal2 badan dan kesakitan kaki akibat kesilapan pemilihan kasut....hahahaha..Ape kejadah yang aku cuba nak cerita ini. Hah lu pikir lah sendiri..hahaha..Yang penting ECO HUNT are the best activity for physical cure..Ini lah akibat kalau 'terlalu' rajin untuk jog..hahaha..

Nadia2..ini peringatan n pengajaran yeee..kamu tue dah semakin membesar dr hari ke hari.. samapi de umat yang aku syg amat2 tue siap de nama manja n penuh perli lg untuk hang..'BB' sengallllll...heh..nasib ler..syg..untung ler ada yg syg..hahaha..

Pape pon aku byk merapu dah nieh..Terima kasih yeee Farish Ahmad dan Khairul Izzuan kerana menunggu kami yang berlari penuh kesopanan ini..dan kepada my bff..Iffi Athirah terima kasih kerana memimpin saya di saat saya terlalu perlukan tgn n backup..hehehe..and to Syarifatul Azhma..there u could do it..thats the spirit..hehhee.Kami adalah TEAM SEKARANG.. and we unite..no matter what happen that day..tiada yang bengang sesama kami..Walaupun ada accident yg menguris hati namun adat lah masing2 nak menang kan..
Lastly Congrats to ACC student cause manage to be the top 3..And to the Eco Department.. this activity is done smoothly..Kepada Team Insurans..semangat korang sgt2 dihargai..chayukkkk..

Yang t'chumil
nadia hana

1 comment:

iffizulkefli said...

jgn lupe follow sy...haha...penat ha tgguu....:)