Thursday, November 18, 2010

I Love Them...


iffi athirah..syarifatul azhma,yati basit


Bila berkata tentang 'i love you' mungkin ada yang kata sesuai dengan pasangan sedang bercinta jeh..tapi bagi akue ayat ini akue tujukan untuk rakan2 yang selalu ada di waktu akue sesat dan perlukan bantuan..mereka ini yang masing-masing telah memberi semangat untuk akue di dalam senang dan susah ku.. Bukan mudah mencari sahabat seperti mudahnya mengeja 'sahabat'.. tapi akue telah jumpa sahabat yg akue cari selama ni..walaupun kadang kala ada perselisihan faham namun ianya hanya mengeratkan lagi hubungan kami..

iffi athirah- walaupun kita tak kenal lama..tapi akue dapat rasa macam dah bertahun-tahun akue kenal ko.. mungkin sbb kita senang ngam..sbb kita ngek ngok..hahah..sape ckp kita x pernak terguris hati masing2..ada tapi tak pernah melarat okie..kita reti reda sendiri.. akue tahu sekarang kita jauh..ko seberang..akue seberang..hahaha..umpama laut yg memisahkan kita. Wah2..giler lah jiwang..(poyo jap). Tapi akue nk ko tahu, ko kawan akue dunia dan akhirat..x kira apa pon atau siapa pon yg masuk cmpur..hahaha.. Kalo ko bercinta akue lah org yg paling heppy untuk ko..kalau ko sedih akue menangis tapi bukan kat depan ko..mungkin akue x tnjuk betapa akue ambik berat kat ko tapi i do okie.. hehehe..

syarifatul azhma- Seorang kakak yang sentiasa ada dikala kami memerlukan bantuan & nasihat. Kadang mungkin kami kurang paham cara die mengajar kami tapi segala yang dibuat adalah untuk kebaikan kami. Aku sentiasa rasa seperti dijaga setiap kali berada dengan akak fatul. Walaupun kami bukan sebaya tapi die tahu untuk fit diri dengan kami semua. Kak x pnah buhsan dan sabar melayan kerenah saya dengan iffi kan.. Maafkan saya yeee kalo ada pernah buat akak terasa atau memeningkan kepala akak dengan kerenah saya.. Teruskan menjadi kawan dan kakak kami semua yee kak.. We do need you..as our guide to a better and positive way..

yati basit- Bila tengok dia hati siapa yang x tenang. Kalo ada masalah pon mungkin bole hilang dari pikiran..hahah..yati nie baik teramat..kadang kita sendiri x tw mcm mana yati bole ada sifat sabar ni. Kalau nak tahu si yati ni kepala yassin level 1 teja..giler lah..hahaha.. Bacaan yang sedap..tenang je hati bila dengar..bertuah lelaki yang miliki hati yati nieh..seriusly.. uhmm terima kasih yee yati bagi nadia tumpang bilik yati selama kita final nieh..n sejak dr awal sem lepas nadia selalu sibuk dalam bilik korang. Maafkan nadia sbb selalu bising2 sehingga tidak sedar diri..tapi yati sbr sgt2..thanxx sbb ajar nadia tww..xtw lah mcm ne nak balas jasa awk..hahhaa..
next sem buat lagi yeee..huhuhu..insyallah andai umur pjg sy buat bsing lagi yeee..huhuh

-nadia hana bt mohd hashbollah-

No comments: