Thursday, November 25, 2010

Aku kah yang bersalah??

Rasa bersalah ini menyelubungi diri aku sekarang. Mungkin kah aku yang patut dipersalahkan? Bila aku lihat kembali waktu dulu, baru aku sedar aku hilang mereka. Mereka yang dulu menjadi teman aku dikala aku meningkat remaja. Aku hilang buat seketika apabila melihat sorot perbualan mereka di ruang chat yang tidak asing di mulut remaja mahupun yang berumur. Aku diselubung perasaan cemburu mungkin. Entah?? Aku cuma bersyukur sekurang-kurangnya aku masih mempunyai Keluarga yang selalu dan akan sentiasa ada di sisi ku. Walaupun perit untuk ditelan atau dihadam, ni kenyataan hidup aku sekarang. Akan datang tuhan aje yang lebih mengetahui. Aku yang bersalah meminggirkan diri aku dari mereka. Aku yang mendiamkan diri. Aku yang memencilkan diri. Bukan dengan niat sombong. Aku sendiri masih mencari alasan untuk semua ini. I just wanted them to know that I miss you guys soo much although they did not realise this.. But these is the facts. I do.And will always do.
-nadia hana bt mohd hashbollah-

2 comments:

sue. said...

x darling..xmau sedih na...

yana said...

thanx dear..skrg our relationship dh okie..alhamdulilah..