Wednesday, June 2, 2010

title: Aku Sakit....

Tajuk boleh menggambarkan segala-galanya tentang perasaan aku sekarang. Susah ke nak faham perasaan seorang yang diberi nama wanita. Apa sukar mengenali hati ini.. segalanya nampak mudah bagi diri nya. Akhirnya aku kehilangan seorang teman. Aku sakit bila apa yang aku cuba buat bukan mendatangkan kebaikan tapi memburukkan diriku sendiri. Aku sakit bila cuba memberi kepastian aku telah melupakanmu sedangkan tidak. Aku sakit bila ko yang aku suka bukan sebaliknya.Aku sakit mengenangkan aku masih sayangkan diri ko. dan Aku sakit dengan keadaan ini. Namun aku redha akan segala yang berlaku kerana aku tahu setiap yang berlaku ada penjelasannya. Aku cuba untuk mengerti.......

2 comments:

Anonymous said...

oh dear..nape dengan kamu..ok ker

yana said...

akue okie laaa..msalah kcik yg x tnggal knangan..heheh..