Sunday, December 26, 2010

Khatam Al-Quran kekasih hati...

Al kisah nya pada minggu lepas telah diadakan majlis khatam al-quran di kawasan perumahan ku.Majlis yang diadakan pada jam 9 pagi ini agak meruntuhkan masa tidurku..hahaa..Namun sesungguhnya aku bersyukur masih dikurniakan nyawa pada hari itu. hehehe..Adik ku aka Kekasih hati pujaan malaya k..

Mohd Firdaus Bin Mohd Hashbollah.. Dia telah dikhatamkan pada hari ini. Aku bangga dengan dia. Sebab nya aku pon tak semaju Dia. Malu sebentar bila dipikirkan. Siapa lah yang rajin sangat pergi mengaji kan..hehhee..Sowie mama maafkan anak perempuan mu yang serba cumel ini..hahaha..perasaan jap..sengaja eja cm tue..huhuh..

Okey2..jangan mengarut yeee..alhamdulilah majlis ini berjalan dengan baik sekali. Walupun suasana hujan di luar rumah. Kami masih mampu berlindung di bawah atap tuan rumah..hehe..Terima kasih yee tuan rumah diatas majlis yang baik ini. Walaupun kami dikira menumpang di majlis ini namun anda melayan kami dengan ramah sekali..

Aku sentiasa mengharapkan yang terbaik untuk adik ku ini. Kita hanya mampu merancang,Allah s.w.t menentukan segalanya. Adik ku, Ka
kak mu ini mendoakan kesejahteraan anda. Aku berharap adik ku ini akan maju di masa hadapan. Jika panjang nyawaku, aku ingin melihat dia hingga ke jinjang pelamin. Hingga dia berjaya dalam hidup. Kakakmu ini sayang akan dirimu.Amin..


-Nadia Hana bt Mohd Hashbollah-

1 comment:

Qamaruls said...

naseb bek khatam jer.. ingatkan khatan skali..

bagus laa adik awak kecik2 dah khatam Quran